A digitális transzformáció új lehetőségeket nyit meg az informatika és a CIO számára az üzleti értékteremtésben. Az új technológiák üzleti alkalmazása és bevételteremtő képessége körül nagyon sok a nyitott gyakorlati kérdés. Ennek ellenére, a vállalati folyamatok átalakításán, hatékonyságnövelésén, a hagyományos informatikai szerepeken túl a digitalizáció egyre újabb vállalati tevékenységekre terjed ki. Az ügyfélkiszolgálásban teret nyernek a digitális csatornák, a digitalizálás átalakítja a vállalati innovációt, a termékek, szolgáltatások előállítását, marketingjét, értékesítését. Az üzleti döntéshozatal és a versenyképesség fenntartása egyre nagyobb mértékben támaszkodik a vállalati adatvagyonra.
A ránk köszöntő legújabb digitális korban a vállalatok átalakítása stratégiai prioritássá válik és kiterjed a vállalti kultúrára, a vállalatvezetésre, a vállalati architektúrára és szervezetre és nem utolsó sorban a vállalati informatika átalakítására. Milyen lehetőségeket és új feladatokat jelent ez a CIO és az informatikai szervezet számára? Kezdeményező, vezető vagy végrehajtó szerepet játsszon az átalakulásban a CIO?
Ezeket a kérdéseket kívánja megválaszolni az „IDC CIO Fórum – IT Next: digitális üzlet, diszruptív CIO” című, legújabb rendezvénye.
- 80 CIO a legnagyobb cégektől
- 100% döntéshozó résztvevő
- 500+ (millió $) teljes IT költés
A rendezvény fő témái
- Digitális transzformáció – globális trendek és helyi példák
- Új IT szerepek és képességek: Digital Transformation Officer, Chief Innovation Officer, Data Architect, a CIO átalakuló szerepe
- IT és üzlet összehangolása: transzformáció, agilitás és innováció IT alapokon
- Az adatközpontú vállalat az analitika és big data hajnalán
- A digitális vállalat IT biztonsági kihívásai
- A dolgok internetje (IoT): a csendes forradalom
- Agilis IT, agilis alkalmazásfejlesztés
- Felhő menedzsment
- Digitális átalakulás a kormányzatban
- A szolgáltató IT szervezet: üzleti igényekre hangolva
- IT & HR: az IT szervezet képességeinek menedzselése