ÜGYFÉLÉLMÉNY, IT ÉLMÉNY, GOLF ÉLMÉNY!
Augusztus utolsó szerdáján VISZ INFOGOLF KONFERENCIA!
- Fókuszban az ügyfélszolgálatokhoz kapcsolódó informatikai feladatok és megoldások.
- PROGRAM
- 8.30-9.00: Érkezés, regisztráció
- 9.00-9.10: Megnyitó Fritsch Róbert, MVISZ, elnök
- 9.10-9.30: Hol a CIO fókusz a világban 2022-ben? És itthon? Papp László, Gartner/i-Tango, területi vezető
- 9.30-10.00: Shaping Smarter, Greener Finance in the Digital Era Ron Raffensperger, CTO, Digital Transformation, Huawei Financial Service
- I. BLOKK: MASLOW PIRAMIS ALAPJAI (ivóvíz és delej)
- 10.10-10.25: Ügyfélélmények, Ügyfél-visszajelzések – miként mérjük, s miként építjük be a mindennapok működésébe Temesváry Zsolt, E.ON Ügyfélszolgálati Kft., ügyvezető igazgató
- 10.25-10.40: Ügyfélélmény IT megoldásokkal a Fővárosi Vízműveknél Girasek Balázs, Fővárosi Vízművek Zrt., értékesítési és ügyfélszolgálati igazgató
- 10.40-10.55: Ügyfélszolgálat 2.0 – Megváltozott szerepkörök, növekvő felelősség Dergács Kristóf, SAP, Senior Solution Sales Executive (Customer Experience – CX)
- 10.55-11.15: Kerekasztal-beszélgetés: Temesváry Zsolt, E.ON Ügyfélszolgálati Kft., ügyvezető igazgató; Girasek Balázs, Fővárosi Vízművek Zrt., értékesítési és ügyfélszolgálati igazgató; Dergács Kristóf, SAP, Senior Solution Sales Executive;
- 11.15-11.35: KÁVÉSZÜNET
- II. BLOKK: ÚTON A PIRAMIS FELÉ! (megbecsülés)
- 11.35-11.50: Digitális ügyfélélmény az OTP Csoporttól – megbízható, személyre szabott és irányított megoldások minden ügyfélnek Kuhárszki András, OTP Bank Nyrt., Tribe Lead – Omnichannel Tribe
- 11.50-12.05: ServiceNow – Professzionális IT management megoldással a magas szintű ügyfélélményért Benyovszky Balázs Inter-Computer-Informatika Zrt., Technical Sales
- 12.05-12.20: A digitális transzformáció építőkövei: automatizáció, obszervabilitás, alkalmazásbiztonság Veréb Elemér, PROVICE Informatika Kft., ügyvezető
- III.BLOKK: ELÉRNI A CSÚCSOT! (Maslow – önmegvalósítás)
- 12.20-12.35: Ügyfélközpontú szakfejlesztés – fókuszban a vezetői kihívásokkal Toarniczky Andrea, Budapesti Corvinus Egyetem, Vezetéstudományi Intézet, Szervezeti Magatartás tanszék, egyetemi docens
- 12.35-12.50: Az agilis módszertan kihívásai a hibrid érában… Leveli András, LSK Hungária Kft. üzlet- és termékfejlesztési igazgató
- 12.50-13.05: Digitális Márkevédelem, Csendes Balázs, Bluevoyant Europe Sales Manager – Central & Eastern Europe és Sipos Péter, Inter-Computer Informatika Zrt., értékesítési képviselő
- IV. BLOKK: TÚL A CSÚCSON
- 14.05-14.20: Kitüntetett telefonos ügyfélélmény Kapanovszki Viktor, Protocall 2009 Web-és Telemarketing Kft., Operatív és Call Center vezető
- 14.20-14.35: Fenntartható, zöld, energiatakarékos IT – Az IT ESG megközelítésű transzformációja Tillinkó Zsanett, KPMG Tanácsadó Kft., igazgató
- 14.35-14.50: Hogyan lehet biztosítani a tartós ügyfélelégedettséget a jelenlegi munkaerő piaci trendek – fluktuáció, bérnövekedés – világában? Nagy Dominique, INNODOX Technologies vezérigazgató
- 14.05-14.30 WORKSHOP a HUAWEI Technologies munkatársaival
- V.BLOKK: ZÁRÁS
- 14.50-15.05: Kockázatcsökkentés ügyfélélmény tervezéssel Káli György, Humanize, sevice design expert
- 15.05-15.20: Buying and selling guide of used Microsoft perpetual licenses for Hungarian companies, Reiko Raie, Capefoxx Sales Director Eastern Europe
- 15.20-15.55: Kerekasztal-beszélgetés: Munkavállalói élmény, 4 napos munkahét Gál István, MAVIR Zrt. működésfejlesztési és informatikai vezérigazgató-helyettese, Knuth Ábel, Scientific Games Kft. ügyvezető, Pentz Thomas, Cubicfox Kft. ügyvezető, további résztvevők felkérés alatt!
- Az esemény moderátora: Mester Sándor, az MVISZ alapítója, az IT Business ITEXEC üzletág-igazgatója
-
- 16.00-18.00: GOLFOKTATÁS
- 18.30-21.30: VACSORA ÉS DÍJÁTADÓ
-